- Materiały reklamowe zostają przygotowane przez Reklamodawcę, dostarczone
drogą elektroniczną lub na elektronicznych nośnikach wg standardów Gazety
pruszkow24
- Podczas realizacji kampanii reklamowej Klientowi udostępniane są bieżące
statystyki wyświetleń, a na koniec kampanii reklamowej sporządzany jest
raport.
- Istnieje możliwość przerwania kampanii reklamowej na określony czas (jeżeli nie
może zostać ona zrealizowana lub tak ustalono w umowie), jednak po upływie
określonego
przez strony terminu kampania reklamowa zostaje wznowiona.
- Prezentacja firmy, jej produktów i informacji na stronach Gazety
pruszkow24 dokonywana jest w zgodzie z przedstawionymi materiałami
(redakcja Gazety pruszkow24
przedstawia je w niezmienionej postaci). Odpowiedzialność za dane
zamieszczone na stronach
Gazety pruszkow24 ponosi Reklamodawca.
- Obie strony w momencie podpisania umowy określają informacje, które nie mogą pozostawać w publikacji na stronach
dłużej niż ustalony
okres.
- Prezentacje asortymentu Reklamodawcy nie mogą pozostawać
na stronie Gazety pruszkow24 dłużej niż okres przewidziany umową. Po ustalonym
terminie
trafiają do archiwum.
|